سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

سام و خروسک

1392/10/8 17:27
نویسنده : سولماز
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی من :

تو دو هفته گذشته که هوای تهران آلوده تر از همیشه بوده تو هم مثل همه بچه ها مریضی سختی گرفتی که یه دو سه هفته ای ما رو و تو رو درگیر کرتقریبا دو روزه که بهتر شدی ولی هنوز یه مقدار بینیت گرفته.

شبای سختی رو داشتیم تشخیص اول دکتر حساسیت یا یه سرماخوردگی ساده بود ولی دو شب بعد که از مهمونی بردیمت دکتر گفت خروسک گرفتی و کلی دارو و بخور سرد رو تجویز کرد در طول روز بهتر بودی ولی شبا نفست بالا نمیومد و خیلی اذیت شدی.

سام

اینم وروجک در اوج مریضی که از فضولی دست بر نمیداره

سام

پسرم خونه میزبان هم صاحب خونه بازی در میاره

سامسامسام

سام و دختر عموی نازش رومینا

سام

اینم سام که وسایل آرایش خاله سمیرا از دستش امنیت ندارن

سامسامسام

ورژن 2014 سوپ خوردن به سبک سام

سام

پرنیا و دریا و رومینا و سام

سام

جای دیگه برای نشستن پیدا نکردی عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام

اینم کتابای مامان که یعنی میخواد درس بخونه وسایل بازی شازده پسر که خیلی مرتب و قشنگ همه رو پشت سر هم ردیف میکنه

سام

پدر و پسر دقایقی قبل از سوپرایز شدن مامانی برای تولدش

بابایی امسال حسابی برای تولد مامان که جمعه بود سنگ تموم گذاش و خیلی شیک مامان و سوپرایز کرد با باز کردن در خونه همه دوستام و کیک بدست پشت در دیدم و حسابی سوپرایز شدم ممنونم پدر و پسر گل

سامسام

خیلی دوستون دارم مردای من تکیه گاه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)