سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

21 ماهگی

1392/10/23 13:24
نویسنده : سولماز
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگولی مامان:

با امروز شما 9 روزه که وارد 21 ماهگی قشنگت شدی.

21 ماهه که شدی همه چیز من و بابایی دیگه به هیچی به غیر از تو و شیطونیات فکر نمیکنیم بابایی که همه فکرش و حرفش تویی دیگه ما دو تایی وجود نداره همه چی به شما ختم میشه همه تلاشمون برای خوشحای و لذت بردن تو از زندگیه تا بتونیم بهترین و قشنگترین کودکی رو برات به یادگار بزاریم.

هر روز که میگذره خواستنیتر از قبل میشی کارات و حرکات دوست داشتنیت که دلمون میخواد همون موقع بغلت کنیم و فشارت بدیم همه چی رو میفهمی بیشتر از انتظار ما یعنی بعضی وقتا یه چیزایی رو متوجه میشی که من واقعا تعجب میکنم.

راستی دو تا کلمه جدید هم گفتی:

دی دی (سی دی) و دو(دوغ)

که کلی من و مامان جون ذوق کردیم

هر چی رو که بر میداری سر جاش میزاری و خیلی به حرف مامانی گوش میدی(80 درصد مواقع)

14 دی ماه هم برای چکاپ ماهیانه رفتیم پیش دکتر امینیان که از همه چی راضی بود:

وزن:12.200

قد:85

دور سر:51

یه کم هم سرفه میکنی که گفت حساسیت و توی بیشتر بچه ها تو این فصل طبیعیه

سام

آخه مامان جون توی کتابخونه جای نشستنه؟؟؟؟

سامسامسامسام

پسرم عاشق بیرون رفتن با پدر گرامیه تازه فضولچه جیب بابا رو هم میگرده

سام

سام مشغول خرید و تماشای ماهیها

سامسامسام

اینم از یخچال که آقا سام تا درشو باز میبینه داخلشه

سام

سام و عینک خاله سمیرا

سامسام

اینم سام و یه خرگوش که خیلی ازش خوشش اومده بود و از دو تا گوشاش میگرفتش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کوروش
26 دی 92 1:15
سلام به مامانی و گل پسرش 21ماهگی نی نی هم مبارک باشه . نی نی که نه ! ماشاء اله مردی شده واسه خودش خوش باشید
نرگسی
4 بهمن 92 20:16
سلام سولماز جون من همیشه وبتون رو میخونم وعاشق سامم سولماز جونم خیلی گل پسر باحالی دارین من عاشقــــــــشم به منم سر بزنین خیلی خوشحال میشم س