سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

هفته آخر سال

1392/12/24 13:05
نویسنده : سولماز
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من:

امروز آخرین شنبه از سال 92 یعنی یک سال بزرگتر شدی و 20 روز دیگه وارد سومین سال از زندگی قشنگت میشی

یکسال مثل برق و باد گذشت باورم نمیشه فقط 6 روز از سال 92 باقی مونده تو الان متوجه این گذر زمان نمیشی ولی برای ما که خیلی زود گذشت ولی بودن تو در کنارمون قشنگترین لحظات رو رقم زد

سال 92 سال خوبی برای ما بود خنده و شادیه زیادی رو با بودن در کنار تو تجربه کردیم امیدوارم برای همه همینطور بوده باشه و سال 93 روزهای قشنگتر و بهتری رو تجربه کنیم

و طبق روال سالای پیش عید رو به مشهد میریم تا در کنار خانواده پدری سال نو رو شروع کنیم ولی احتمالا موقع سال تحویل خونه هستیم چون بابایی 29 اسفند رو هم باید سر کار باشه و ما بعد از سال تحویل و با ماشین خودمون راهی سفر میشیم

فکر کنم این آخرین نوشته من برای تو در سال 92 تو این روزا که تو من رو یاد گرفتی دیگه همش من من روی زبونته کلمه جیش رو هم میگی البته بعد از انجام کارت

چند روز پیش خونه عمو سعید بودیم و خاله ملیحه برای ناهار قیمه درست کرده بود و از اونجایی که شما سیب زمینی سرخ کرده خیلی دوست داری همش و خوردی و دوباره از خاله سیب زمینی خواستی که خاله بهت گفت نداریم و شما هم یه سیب زمینی برداشتی و انداختی تو ماهیتابه روغن که باعث شد کلی از دستت بخندیم

و چند تا عکس از این روزا:

سامسام

اینم از خونه تکونیه ما که با وجود شما دیدنی بود

سام

مامان جون اون احتمالا تاره نه کیبورد

سام

اینم دوچرخه سوغاتی پسرم که مامان جونش از مکه براش اورده

سام

آشپز باشی

سام

پسره عشق حمام

سامسام

اینم یه سبد پر از سام

سام

اینم یه خواب ناز بعد از یه عالم شیطونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:06
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامانی درسا
14 فروردین 93 3:23
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم