سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

تولد دوسالگی

1393/2/8 16:29
نویسنده : سولماز
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم:

من 14 فروردین دو سالگی رو پشت سر گذاشتم و وارد سومین سال از زندگی قشنگم شدم

بهترین مامان بهترینها رو برات آرزو میکنم دلم میخواد بدونی بودن من در کنار تو معنا داره و قلبم با قلب تو میتپه عشق قشنگ من همیشه شاد باش و بخند که دنیا ارزش یک قطره اشک تو رو هم نداره

من امسال دو بار تولدم و جشن گرفتم یه بار 8 فروردین مشهد و منزل عمو مجید در کنار خانواده پدری و یه بار هم 14 فروردین شیراز و در کنار خانواده مادری و اینم عکسای دو تا تولد:

سامسامسامسامسام

من و پدر بزرگ و پرهام

این از تولد مشهد و اما تولد شیراز:

سام

سامسامسامسام

سام و دیبا

سام

سام و سارا و دیبا

سام

مادر و پسر

سام

سام و مامان جون

سام

اینم گل پسرم در دو سالگی

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هومن
21 دی 93 14:37
چه خانواده ی خوب وخوشی.همیشه شاد باشید.سایتون بالا سر آقا سام باشه. من بهتون حسودیم شد.همیشه شاد باشید