سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

آتلیه 4

1393/3/17 23:23
نویسنده : سولماز
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه هستی من:

روز به روز بزرگتر میشی و من روز به روز عاشقتر عاشق خنده هات شیطنتات و زلزله بازیات گل پسرم

همه زندگی من و بابایی خلاصه شده به تو چیزای مورد علاقت غذا خوردنت راه رفتنت حرف زدنت که کلمه به کلمه به اون اضافه میشه و خوب بلدی چه جوری دل مامان و بابا رو آب کنی

برای دو سالگیت به آتلیه سها رفتیم 4 خرداد ساعت 12 رفتیم تا دو سالگیت رو تو قاب تصویر ماندگار کنیم ولی امان از شیطنتات که تو اطاق بغلی یه نی نیه دیگه مشغول عکاسی بود و شما مامور خندوندن نی نی شده بودی و اینم حاصل تلاش ما:

و اینم شازده ما در 25.5 ماهگی یا همون دو سالگی

دوست دارم تمام لحظات با تو بودن و موندگار کنم حیف که نمیشه

دوست دارم بیشتر از باور همیشه بخند که دنیا ارزش یه لحظه ناراحتیت رو نداره همه دنیای من

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هومن
21 دی 93 14:34
چه خانواده ی خوب وخوشی.همیشه شاد باشید.سایتون بالا سر آقا سام باشه. من بهتون حسودیم شد.همیشه شاد باشید