سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

زندگي با تو

1394/8/13 22:12
نویسنده : سولماز
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

تمامى شكوه و زيبايى رو با اومدن خودت به زندگيه ما هديه كردى بهترين من

پسركم چهار سالگى رو به نيمه رسوندى و بزرگ و بزرگتر شدى و حسابى براى خودت مردى شدى بالاخره مرحله از پوشك گرفته شدن رو هم با هم پشت سر گذاشتيم و با جابه جا شدن به طبقه بالا و با اطاق دار شدنت مستقل هم شدى و خودت تو اطاقت ميخوابى ولى پايين تختت و به همراه بابايى

و البته مرحله ديگه هم رفتن به مهد بود كه اول قرار بود به مهد زبان برى ولى چون فارسى رو هنوز روان صحبت نميكنى قرار شد تا سال آينده رزرو باشى براى همين به مهد اسباب بازى كه يه خيابان با ما فاصله داره ميرى البته فقط روزهاى زوج چون يكشنبه و سه شنبه مونتسورى دارى و البته يكشنبه ها عصر كلاس موسيقى و چهارشنبه ها ظهر هم استخر واينم گزارش روزهاى هفته ى شما گل پسر

صحبت كردنت هم كه خيلى عالى شده و كلى هم كله ميخورى و مشغول شعر خوندن و زبون ريزى

اينم از احوالات شما توى اين مدت و اما گزارش تصويرى:

بوستان نهج البلاغه و شهربازیه بیلینو که البته بابایی بیشتر از شما حال کرد فکر کنم شما باید یه کم بزرگتر بشی

تولد رومينا جون ارديبهشت ماه

تولد سوفياي عرير خرداد ماه

اينم پسرك كاري من البته توي كلاس

اينا هم دو تا دي جي كه تاره به جامعه موسيقي معرفي شدن

اينم ار سام من در اولين روز مهدكودك

دو تا دوست خوشحال سام و رادمهر

اينم سام تو اتاق جديد و پشت ميزش كه خاله جونش براي تولد 3 سالگيش بهش هديه داده

عاشقتم با اين بازي كردنت

پسرم عاشق فيدل اين سگ شيطونه

 اينم سام با اولين تجربه ي دوچرخه سواري

تولد آترينا جون تير ماه

باغ وحش وكيل آباد مشهد مرداد ماه به همراه آرتا و خاله تكتم اولين تجربه

پاتيناژ پديده شانديز

كر فكر ميكنه مستقيم از راه فرودگاه آدم بره پارك تازه چند ياعت هم باري كنه

چند روز شاد مشهد در كنار خانواده ي پدري

وقتي آدم عموش پارتيش باشه همن ميشه كه سالن ترافيك فرود گاه دو دو سرش ميزاره

به نظرت با شما ميشه رفت عروسي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من حرفي ندارم تصاوير خودش گوياي همه چيز هست

اينم مدل جديد خوابيدن اونم با ماشين

شنا و آب بازي در هر چا و هر كجا

مهد كودك اسباب بازي مرداد ماه

اينم اولين لوازم تحصيل پسركم

موزيسين من

اينم از شهر بازيه سام فقط پشت كاميون ميشينه

 

يعني من اگه اين پسر و نداشتم چه كار ميكردم

پسرم عاشق بچه است از كنار اليسا تكون نميخورد

تولد پرنيا جون مهر ماه

اينم مدلاي جديد خوابيدن

همه ماشينا تصادف كردن

سام و مونتسوري و كلي بازيها و درساي خوب

عكس سمت راست موقع رفان به مهده و عكس سمت چپ موقع رفتن به كلاس مونتسوريه

سام و ترانه

اينم گزارش  تصويريه 8 ماه گذشته و بزرگ شدن پسركم كه همه زندگيه من شده

پسندها (1)

نظرات (0)