سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

24 هفتگی

1390/9/29 18:05
نویسنده : سولماز
471 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢٩ آذر سه شنبست و من و تو وارده هفته ی ٢٤ ام با هم بودن شدیم امروز خیلی شیطون و وروجک شدی و من دیگه تونستم حرکاتت رو از روی شکمم ببینم

فردا شب یلداست و این آخرین یلدایی که من و بابایی تنهاییم و از سال دیگه تو همراه ما هستی و من از این بابت خیلی خوشحالم

عزیز دلم ٢ روز قبل رفتم و چند تا کتاب شعر برای تو وروجک خریدم امیدوارم که دوست داشته باشی

راستی هفته قبل هم با مامان جون و خاله شکوفه رفتیم یافت آباد و سرویس خوابتو خریدیم خیلی خوشکله

مامانی هفته بدی رو گذرونده چون بدجوری سرما خورده بودمو به خاطر توی نازنینم نمیتونستم قرص هم بخورم امیدوارم اذیت نشده باشی قول میدم بیشتر مواظبت باشم

                   

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)