سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

4 ماهگی

1390/8/2 18:01
نویسنده : سولماز
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی میدونستی مامان و بابا عاشقتن تو الان 104 روزته

دیروز رفته بودم دکتر و صدای اون قلب کوچولو و نازتو شنیدم قلب نازت که مثل یه گنجشک کوچولو میزد صدایی که من عاشقش شدم جواب آزمایشی که 3 هفته پیش داده بودمو نشونش دادم و دکتر گفت که تو یه بچه ی سالم و پر انرژی هستی که البته مامانی چیزی غیر از این انتظار نداشتهورا

ولی هنوز نمیدونم توی ناز و خوشکلم چی هستی ؟دختری یا پسر که البته هیچ فرقی هم نمیکنه چون مهم اینه که سالمی و این یه دنیا برای مامان و بابا ارزش داره دکتر گفت که 2 هفته دیگه مشخص میشه

راستی عزیز مامان دیشب خوابتو دیدم یه لباس سفید با توپ توپای رنگی پوشیده بودی خیلی نازو خوشکل بودی با یه کله پر موی مشکی و صورت سفید و ناز و چشمای درشت و خوشکل با یه لبخند دوست داشتنی

عزیز مامان من هر روز باهات یه عالمه حرف میزنم نمیدونم صدامو میشنوی یا نه ولی بدون که برام خیلی عزیزی میدونم که تو یه هدیه خوشکل از طرف خدایی برای زندگی ما میدونم که با وجود تو زندگی ما قراره از این چیزی که هست بهتر و قشنگتر بشه چون تو خنده یزندگی من و پدرتی

ما در کنار تو لحظات زیبایی رو خواهیم داشت تو با وجودت برکت و شادی رو برای ما به ارمغان آوردی از روزی که فهمیدم خدای عزیزمون تو رو به ما هدیه کرده زندگیمون قشنگتر و بهتر شده و میدونم با اومدنت این قشنگی روز به روز بیشتر و بیشتر هم میشه

می خوام بدونی که عاشقتم عاشقتم عاشقتم.........

                                                                                     دوست دارم فینگیلی من

                                                                                               مامان سولماز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)