سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

اولین تکون

1390/8/26 18:02
نویسنده : سولماز
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

نفس من تو دیروز که نمیشه گفت تقریبا 10 ساعت پیش یعنی ساعت 2 بعد از ظهر چهارشنبه 25 آبان درست وقتی که 134 روزت یعنی 19 هفته و 1 روزت بود توی شکم مامانی تکون خوردی یعنی بهتره بگم مامانی برای اولین بار تکونای کوچولو و ناز تو رو احساس کرد نمی تونم احساس لذتی رو که با این تکون به مامان دادی رو برات توصیف کنم فقط اینو بهت بگم که مامانی با تمام وجودش از تو و خدای بزرگی که تو رو به ما هدیه کرده ممنونه

تو بهترین هدیه دنیایی که هر کس می تونه آرزوشه داشته باشه

باورم نمیشه که توی کوچولو که حاصل عشق مامان و بابایی هستی توی وجود من داری شکل میگیری و هر لحظه که بزرگتر میشه به اومدنت به این دنیا نزدیکتر میشه دنیایی که امیدوارم برای تو زیبا و دوست داشتنی باشه

برای من که با اومدنت دنیا رو خیلی زیبا کردی و وجود توی فینگیلی(این اسمی که من و بابا تو رو صدا میکنیم) مامان و بابا رو بیشتر از همیشه به هم نزدیک کرده

بابایی با همه مشغله کاریش روزی چند بار به مامانی زنگ میزنه و احوال توی فسقلی و من و میپرسه

چند شب پیش صورت ناز و خوشکلتو توی خواب دیدم و دلم نمی خواست از اون خواب زیبا بیدار بشم ولی میدونم که توی واقعیت کمتر از 6 ماهه دیگه میتونم تو رو در آغوش بگیرم و زیباترین لذت دنیا رو تجربه کنم

من و بابایی منتظره اون روزیم

                                           شب بخیر عزیزم

                                             خیلی دوست داریم مامان و بابا 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)