سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

21 هفتگی

1390/9/8 18:02
نویسنده : سولماز
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

امروز من و تو وارد 21 هفتگی شدیم یعنی من و فینگیلی مامان 21 هفتست که با همدیگه ایم که میشه 147 روزهای شیرینی که تو با اومدن خودت به من هدیه دادی شیرینی که حاضر نیستم با با بهترین چیزای دنیا اونو عوض کنم تو بهترین هدیه خدا به من و بابا جونتی

دیروز هم رفتم پیش دکتر که صدای ضربان قلبتو شنیدم و جواب آزمایشاتتو نشون دادم که همه چی خوب بود

الانم برات پنگول گذاشتم که با هم نگاه کنیم مادرجونت هم رفته شیراز که البته هر روز زنگ میزنه حال نوه گلشو میپرسه و سفارشات فراوان برای مواظبت از شما که چطوری بخوابم چی بخورم رانندگی نکنم و..............

عزیزترینم دلم میخواد (تمام سعیمو میکنم)که بهترین و قشنگترین دوران کودکی رو برای تو درست کنم

دلم میخواد حسابی بچگی کنی بازی کنی و تمام لذتی رو که یه بچه باید از زندگیش ببره تو ببری دلم میخواد بهترین دوست برای همدیگه باشیم دلم میخواد من و تو و بابا جون همدیگه رو درک کنیم و در کنار هم بهترین و زیباترین لحظات زندگی رو داشته باشیم

دوست دارم بهترین دوستای زندگی برای هم باشیم

تو هم باید به مامانی کمک کنی تا بهترین خاطرات رو با هم داشته باشیم

                  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)