سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

تولد مامانی

1390/10/6 18:06
نویسنده : سولماز
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلا م  خوبی عزیز مامان؟آره عزیز دلم میدونم خوبی با اون لگدایی که به مامان میزنی مگه میشه بد باشی

امروز تولد مامانی فکر کنم تو هم میدونی چون از صبح که ببلد شدیم کلی لگد خوشمزه به مامانی هدیه کردی تو هم میدونی مامانی با هر وول خوردن تو چقدر ذوق میکنه

امروز تو وارده ٢٥ امین هفته ی همراهیت با مامان شدی هر روز که میگذره من و بیشتر عاشق خودت میکنی هر روز میفهمم که دیگه تنها نیستم و یه گل  پسری هست که مامانشو همراهی میکنه و دیگه تنها نمیذاره

پسر گلم به مامان قول بده که این 15 هفته باقیمونده رو هم به سلامتی تو شکم مامانی بمونی و مامان و بابا رو اذیت نکنی

هر روز که میگذره من و تو یه روز به دیدن همدیگه نزدیکتر میشیم و من مشتاقانه منتظر اون روزم

راستی مامانی دیروز برای گل پسرش یه کلاه و شال گردن خوشکل بافت الانم دارم یه شال گردن دیگه برات میبافم

عزیز دل مامان تو بهترین هدیه تولدی بودی که توی تمام عمرم از خدا گرفتم هدیه ای که اونقدر عزیز و قشنگه که من هر روز بخاطرش از خدا تشکر میکنم آخه چیزی بهتر و لذت بخشتر از داشتن یه پسر ناز و خوشکل و با ادب و مهربون مثل تو میشه؟

خیلی دوست دارم و به خاطر هدیه ی زیبایی که تو باشی هر لحظه از خدا تشکر میکنم

                                                                                   عزیزترینم عاشقانه دوست دارمniniweblog.com

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)