سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

27 هفتگی

1390/10/20 18:07
نویسنده : سولماز
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

امروز سه شنبست و مامانی و گل پسرش 27 هفتست که با همن مامانی خیلی خوشحاله چون فقط 13 هفته ی دیگه مونده که بتونه روی ماه گل پسرشو ببینه من و تو خیلی لحظات قشنگی رو تا حالا طی کردیم تو با لگدات مامانی رو بیدار میکنی و با هر تکونت دل مامانی برات غش میره

دو شب پیش هم بابایی تونست برای اولین بار تکونای تو رو ببینه من خوشبختترین آدم روی زمینم که تو فرشته کوچولو رو دارم

بزرگترین آرزوم اینه که بتونم اون چیزی رو که لیاقتش رو داری برات فراهم کنم

دلم میخواد علاوه بر مادر و فرزندی 2 تا دوست خوب برای هم باشیم قول میدم سعیمو بکنم تو هم باید کمکم کنی

                                                              

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)