سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

اتاق گل پسر

1390/10/25 18:07
نویسنده : سولماز
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامانی

امروز جمعست و من و بابایی تو خونه نشستیم منتظر دوست عمو سعید تا بیاد اتاقتو رنگ کنه

تقریبا تمام وسایل عزیز دردونمو با مامان جونت دیروز خریدیم یه ست کالسکه خوشکل روتختی مامانی با چند دست لباس و کفش قشنگ و ناز

فقط مونده دیوار اتاقت درست بشه تا مامانی وسایلتو بچینه

امروز تو وارده 26هفته و چهارمین روز زندگیت شدی

مامانی قشنگ حرکاتت رو از روی لباس میبینه دلم میخواد بدونی که تو عزیزترین موجود زندگی مامان و بابا هستی و ما دو تا عاشقانه دوست داریم

 کالسکه

این ست کالسکه و آغوشی و ساک وسایلت

وسایل بهداشتی

وسایل بهداشتی و حمام

ست وسایل غذاخوری

ست وسایل غذاخوری

کتاب

آلبوم کتابات و دندونی و......

کمد

کمد

لباس

ست لباسای تترون که خودم برات دوختم

لباس

لباس

لباس

دو دست لباسای سایز 1 و2

لباس

2 دست لباسای سایز 0 و1

لوازم خواب

ست سرویس خوابی که خودم برات دوختم

بهداشتی

حوله و....

وسایل حمام و....

کلاه

کلاه و شال گردن که من و مامان جون برات بافتیم

کفش

کفش و پاپوش

لباس

حوله

این ست رو هم خودم برات دوختم

لباس

کمد

زمین بازی

اتاق

کمد

قطار

 

         

niniweblog.comتخت پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)