سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

مامانی و گل پسرش

عیدانه

1390/11/28 18:08
نویسنده : سولماز
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امشب آخرین 1 شنبه سال 90 من تو خونه تنهام چون بابا جون هنوز سر کاره باید بدونی که بانکیا آخره سال سرشون خیلی شلوغ و پلوغه ولی من که تنها نیستم گل پسرم پیشمه

دیروز رفته بودم پیشه دکترم و اون گفت که اگه شما تا 14 فروردین یعنی فقط 15 روزه دیگه خودتون تشریف فرما شدید که هیچ و گرنه 14 هم ایشون میان سراغتون

باورم نمیشه که فقط 15 روزه دیگه مونده بغلط بگیرم و نوازشت کنم .................

سفره هفت سین و چیدم ولی امسال ۀخرین سالی که ما 2 تاییم از سال دیگه شما باید تو چیدن هفت سین سلیقه به خرج بدید و به مامانی کمک کنیدا

فردا ما از شیراز مهمون داریم خاله مریم با روژینا و عمو محمود امسال عید مهمون ما هستن

امسال اولین سالیه که ما تهرانیم و در نتیجه مهمون داریم 5 سال گذشته یک سال درمیون میرفتیم شیراز و مشهد

ولی امسال به خاطر تشریف فرمایی شما ما اینجاییم

                                                                             خیلی دوست دارم عیدتم مبارک شازده من

                                                                                                                      

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)