سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

چکاپ 7 ماهگی

1391/8/23 14:23
نویسنده : سولماز
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

گل پسرم الان توی خواب نازی و مامان عاشق اینه که شما رو تو خواب تماشا کنه چون واقعا تماشایی میشی

من و شما یکشنبه 21 آبان برای چکاپ شما رفتیم بیمارستان صارم البته که 2 بار مجبور شدیم بریم دفعه اول که دکتر نیومده بود دفعه دوم هم باز 1 ساعت برای اومدن دکترت معطل شدیم و البته بماند که دکتر تهرانی نبود و من از دکتری هم که جای ایشون بود راضی نبودم چون بخاطر اینکه دیر اومده بود عجله داشت

ولی خدا رو شکر همه چیزه شما خوب بود و وزنت که 8730 بود با وجود اینکه شما خوب غذا نمیخوری ولی دکتر گفت با توجه به وزن تولدت خوبه اندازه های دیگه هم که دور سر:45 و قد هم :70 بود کمتر از ماه پیش بود و این یعنی دکتر عجله داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من و شما هم تا اومدن دکتر توی حیاط زیبای بیمارستان چرخیدیم:

سام

اینم وروجک من در حال تماشای مرغابیا

سام

مامانی و گل پسر

و از این روزای شما بگم که شروع کردی به حرف زدن :آره عزیزم عشق من شما در 7 ماه و 7 روزگی بابا بابا میگی اونم خیلی غلیظ فدای اون شیرین زبونیای پسرم

و البته حسابی هم وروجک بعد از ظهرا حسابی حوصلتون سر میره و تا در خونه باز میشه ذوق میکنی که بیرون بری ددری من

سام

آخه میشه به من بگی زیر میز چی کار میکنی مامان جون وقتی که مهمونی میرن قشنگ سر جاشون میشینن نه زیر میز شانس آوردیم خونه خاله سمیرا بودیم

سام

اینم از خونه خاله شکوفه که عاشق آشپز خونشونی

وآخرش اینکه عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)