سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

واکسن زدیم

1392/1/20 16:32
نویسنده : سولماز
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من

الان تو خواب نازی که من میتونم برات بنویسم این چند روزه همش ذهنم درگیره دزدا بوده و برای همین گفتم تا دزدا پیدا نشدن تولدتو نمیگیرم ولی با اصرار بابایی و بقیه دوستان قراره 5شنبه 29 فروردین برات جشنتو برگزار کنیم

و چون خونمون کوچیکه و ظرفیت مهمونا رو نداره قراره با اجازه صاحب خانه محترم که به بابایی و شما خیلی ارادت داره توی پارکینگ تولد میگیریم هورا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

خوبه قراره تولدتو بگیرم اینقدر وسواس دارم اگه دومادیت بود ..............

برای انتخاب یه تم قشنگ یک هفتس ذهنم درگیره بالاخره حیوانات جنگل و انتخاب کردم

امروز هم با بابایی میخوایم بریم خرید تا یه لباس خوشکل برای تولدت بگیریم آخه فردا هم وقت آتلیه داریم تا هم عکسای یکسالگیتو بگیریم هم یه عکس خانوادگی

راستی دیشب هم تولد خاله سمیرای عزیز بود خاله جون که تو رو اندازه دنیا دوست داره شام اونجا بودیم ولی نمیدونم چرا شما موقع فوت کردن شمع ترسیدی

سام

سام

سام

پدربزرگ عزیز که عاشق نوشه

سام

اینم عکس شکار لحظه ها که عمو حمید گرفته

راستی شنبه 17 هم رفتیم برای چکاپ پیش دکتر امینیان یه 2 ساعتی معطل شدیم چون خیلی شلوغ بود و شما هم با جیغ بازی بیمارستان و رو سرت گذاشتی ولی خوشبختانه با همه نگرانی مامان برای غذا نخوردنت از نظر دکتر همه چی خوب بود ولی دکتر موافق نبود که از شیر بگیرمت مخصوصا شیر شب که میگفت بیشتر بخاطر رابطه عاطفی بین مادر و بچه وقتی گفتم خیلی اذیت میشم یه دکتر پوست معرفی کرد گفت لگه نتونست کاری برام انجام بده اون موقع بگیرمت

همش از خدا میخوام تحملم رو زیاد کنه وبهم صبر بده تا بتونم تا 2 سالگی بهت شیر بدم

واما :دور سر:48.2 که به قول آقای دکتر کله گنده

قد:78cm و بازم به قول دکتر جزو قد بلندائی که من کلی خوشحال شدم

وزن:9800gr

و یکشنبه 18 هم هم رفتیم برای واکسن که با همه نگرانی من خیلی خوب بود و نه احتیاج به کمپرس داشت و نه قطره استامینوفن فقط گفت ممکنه بعد از 10 روز علائم سرماخوردگی داشته باشی و روی شکمت هم دونه بزنه که امیدوارم اینطوری هم نشه

و بالاخره بابایی روز تولدت یه کیک کوچولو خرید و عمو سعید اینا هم اومدن پیشمون :

سام

اینم عزیز مامان هدیه روز 14 فروردین سال 91 ما

سامسام

سام

سام و رومینا

این از تولد کوچولوت تا بعد با عکسای تولد اصل کاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یلدا و سروش
1 اردیبهشت 92 0:15
سلام عزیزم. خدا گل پسرت رو حفظ کنه.همیشه براش اسپند دود کن . پیش ما هم بیاین. ببوس این فندوق کوچولو رو