سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

3 ماهگی

1391/4/14 18:18
نویسنده : سولماز
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امروز تو 3 ماهه شدی خیلی خوشحالم که لحظه های زندگیتو با من سهیم شدی

دیروز بردمت برای چکاپ ماهیانت بهداشت که وزنت:6700 دور سرت:43 و قدت:60 بود همه چی خوب بود ولی قدت یه کم اومده بود پایین نمودارت ولی اشکالی نداره قول دادی ماهای دیگه جبران کنیبازنده

3 ماهگی

این عکس دیروزه که آماده منتظر بابا نوید بودی که ما رو بیرون ببره

3 ماهگی

اینم امروز که شیر خوردی وخونه خاله شکوفه خوابت برد

راستی چون هنوز چشمات قی میکنه دیروز بردمت چشم پزشک که قطره داد و گفت چشماتو ماساژ بدم

امروز ساعت 7 صبح بیدار شدی و شروع کردی به گریه منم که نتونستم آرومت کنم خودم هم باهات گریه کردم یه ربع بعدم آروم شدیوقت تمام

اینا هم یه سری عکس از 2.5 تا 3 ماهگی شما:

بعد از حمام

حمام و خیلی دوست داری و تو حموم صدات در نمیاد

خواب

کلا با خواب توی بغل موافقی اینجا هم تو بغل خاله سمیرا وقتی رفته بودیم سرخه حصار خوابیدی

خواب

اینم خواب تو بغل بابا نوید

لباس سایز2

لباس سایز 2

افتتاح لباسای سایز 2 در 3 ماهگی

سامی لخت

وقتی خاله سمیرا میاد همش لباس تنت میکنه و ازت عکس میگیره اینجا دیکه خودت و داشتی از دستش میزدی

سام خندان

از دست خاله سمیرا که چقد دوسش دارم......................

نارنجی پوش

پسرم ورزشکارههههههههههههههههه

اینم یه لباس دیگه

اینم یه لباس دیگه

یه خواب ناز

یه خواب ناز چی میشد بیشتر میخوابیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای خودت میگما

زخم

یه ذره که ناخنات بلند میشه خودتو زخمی میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)