سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

آتلیه 2

1391/9/22 16:39
نویسنده : سولماز
809 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دلم میخواد تمامی لحظات قشنگ زندگیت رو ثبت کنم برای همین برای بار دوم و 8 ماهگی شما رفتیم آتلیه سها و کلی عکس خوشکل ازتون گرفتیم نمیدونی انتخاب بین 300 تا عکس فوق العاده زیبا چقدر سخت بود:

سام

گل پسرم رفته پیشواز کریسمس

ساسام و مامانی

منم حسودیم شد و با گل پسرم چند تا عکس خوشکل انداختم

سام و مامانی

سام

یعنی عاشقتم

سام

و اینم جدیدترین اسمورف کشف شده

سام

اینم سام فضا نورد کجا میخوای بری مامان و تنها بزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام

نفسمی تووووووووووووووووووووووو

سام

اینم هندونه شب یلدا که چقدر شیرینه

سام

آقا لطفا با اون دستای خوشکلتون برای ما هم یه فال حافظ بگیرید

ساه

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

سام و مامانی

اینم عکسای قشنگ عزیزترین عزیز من عکسای دامادیتو ببینم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اریا وپریا
22 آذر 91 17:12
عکساتون خیلی قشنگه و واقعا لذت بردم وبلاگ قشنگی هم دارین خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر موافقید لینکتون کنم


ممنون عزیزم حتما منم خوشحال میشم با هم دوست بشین از اینکه به ما هم سر زدید ممنون