سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

مامانی و گل پسرش

دارم بزرگ میشم

1391/9/26 16:27
نویسنده : سولماز
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من:

عزیزترینم میتونم به جرات بگم که خدا یکی از بهترین فرشته هاش رئ گلچین کرد و برای من و بابایی فرستاد تا زندگی عاشقانه ما رنگ دیگه ای بگیره اصلا نه رنگین کمونی بشه نمیدونم از کجا اومدی که اینطور شادی و خنده رو با خودت برای زندگیمون ارزونی داشتی

مامانی نمیتونه چطور احساساتش رو برای تو بهترینش بیان کنه فقط میتونم بگم کاش لیاقت بهترینم رو داشته باشم بتونم اون چیزایی رو که لایقش هستی برات فراهم کنم

یه زندگی آروم و پر از شادی که بتونی توی اون به بهترین نحو رشد کنی و به تمام آرزوهای قشنگت برسی

عاشقانه دوست دارم

حالا بعد از این لاو ترکوندن بریم سر حال و روز این روزای قشنگمون:

پسرم داری قد میکشی و بزرگ میشیو شیطون......................آره از اون چشای نازت شیطونی میباره دیروز برای اولین بار دستای کوچیکتو به میز گرفتی و خودت ایستادی منم با دلهره نگات میکردم ولی جلو نیومدم تا استقلال پسرم رو ازش نگیرم و تو خیلی خوب از پس اینکارم بر اومدی و خودت رو هم حسابی تشویق کردی:

سامسام

البته این بار دومیه که ایستادی بار اول ترسیدم برم دوربین و بیارم بیوفتی

سام

اینم سام عشق آشپزخونه که تا ولش میکنی میره سراغ آشپزخونه و قابلمه ها

سام

آخه میخوام بدونم تو زیر میز با اون سیما چیکار میکنی

سام

اینم اولین گوشیه موبایل پسرم ولی بازم چشمت دنبال گوشیه باباییه

سام

اینم پسره کتاب خون من که قربونش برم کتابش رو هم پاره کرد

سام

قربونت برم که تو خواب مثل فرشته ها میشی

سام

فضولچه چی میخوای از اون گلدون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام

اینم از عشق من که دیشب از حمام اومده بود و اینقدر ناز شده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:52
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید