سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

اولین قدم

1391/9/29 14:58
نویسنده : سولماز
326 بازدید
اشتراک گذاری

اولین فصل پاییز زندگی قشنگت داره به پایان میرسه ولی مامانی برات بهار و توی تموم زندگیت آرزو میکنه و اما:

با تمام شدن پاییز من سومین دندونه قشنگم و اولین دندون از فک بالا رو روز دوشنبه 27 آذر در آوردم تا بتونم چیزای بیشتری رو بهتر گاز بزنم همینطور مامانیمو گاز گازی کنم

و البته بعد از چند روز تلاش برای ایستادن توی این کار استاد شدم و در عرض 5 ثانیه هر جایی رو که بتونم میگیرم و می ایستم میخواد میز تلوزیون باشه یا پایه مبل یا میز کامپیوتر و .... و همین طور دیروز یعنی 28 آذر اولین قدم رو هم برداشتم تا راه رفتن رو شروع کنم تا بتونم بهتر آتیش ببارونمخنده

مامانی برات قدمهای استواری رو آرزو میکنه شیر مرد منقلب

دیگه میتونم برای مامانم لبام رو غنچه کنم و بوس بفرستم از اون بوسای خومشزهماچ 

راستی فردا شب اولین یلدای منه که مامان جونم برام مهمونی گرفته و همه دور هم جمع میشیم امیدوارم یلدا به همه خوش بگذره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سپیده
30 آذر 91 12:51
روي گل شما به سرخي انار شب شما به شيريني هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا یلدا مبارک http://koodakeman91.niniweblog.com/
خاله مونا
3 دی 91 16:42
آدم میاد اینجا هوس نی نی می کنه!!
سولماز و سامی عزیز خیلی خیلی خوشکل شدید هر دو تایی تون.شب یلدا تون مبارک البته با تاخیر...ببخشید زودتر بهتون سر نزدم.
خوشحالم که این نینی شیطون شده مصطفی می گه چه زود بزرگ شاده.واقعا هم رشدش و تکامل اش خوبه.بچه ها تو یه سالگی می ایسنتد و قدم بر می دارن ولی این فینگیلی از الان می ایسته
دلمون براتون تنگ شده گوگولیا
سامی جون بابا رو ببوس!!

ممنون خاله جونم که اینقدر به ما سر میزنین باید من و ببینی که چقدر وروجک شدم ایشالا بهمن میایم شیراز تا اون موقع


عاشق نام سام
4 دی 91 2:56
سلام خوبین؟امیدوارم یلدای خوبی داشته باشین
من یه بار با گوشی اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم و فقط صفحه ول رودیدم یعنی قبل از بدنیا اومدن پسر گلتون.
وقتی سیسمونی رو با دقت میدیدم باخودم گفتم یعنی اینهمه وسایل لازم میشه !!!
اونموقع فکرمیکردم هنوزگل پسربدنیانیومده ولی الان که وبلاگ رو کامل دیدم تو همه عکسااثری از سیسمونی به چشم میخورد !!
واقعا کارقشنگیه که برای چندسال رویکجاخریدین خیلی خوشم اومد

ممنون که به ما سر زدین تازه من به نسبت خیلیای دیگه خیلی منطقی خرید کردم و چیزایی رو که میدونستم استفاده داره گرفتم ولی شما معلومه خیلی دقیق و نکته بین هستین خوشم اومد