سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

تولد مامانی

1391/10/6 14:28
نویسنده : سولماز
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه زندگی من و کسی که به من لذت مادر شدن رو هدیه کرد:

همه زندگی من سام من:

دلم میخواد با بهترین اتفاق زندگیم یه کم مردونه صحبت کنم و میدونم که شیر مرد من قشنگ حرفای مامانی رو گوش میده و بهترین همصحبت برای مامانیه:

پسر گلم امروز سی و دومین سالروز تولد مامانیه تا قبل از امسال من فقط یک دختر برای پدرو مادرم و یک همسر برای پدرت بودم ولی امسال به یمن ورود تو به زندگیم من لیاقت نام مادر بودن رو دارم البته امیدوارم این لیاقت رو داشته باشم چون مادر خیلی کلمه مقدسیه و من همه سعیم رو میکنم که این لیاقت رو داشته باشم

با اومدن تو به زندگیم تازه معنی واقعی عشق رو فهمیدم درسته که قبلا هم عشق رو با پدر و مادرم خواهر و برادرام دوستام و پدرت تجربه کردم ولی عشق تو با همه فرق داره عشق به تو یه خلوصی داره تویی که 9 ماه توی بطن من پرورش پیدا کردی بزرگ شدی و الانم تقریبا 9 ماه یعنی به همون اندازه که در وجود من بودی در کنارم هستی

من با تو نفس میکشم میخوابم بیدار میشم و زندگی میکنم

زندگی میکنم به معنای واقعی تو هر روز رو برای من متفاوت کردی برای تو نفس میکشم چون میدونم که باید مثل یه کوه محکم در کنارت باشم تا توهم معنای عشق رو تو زندگیت تجربه کنی باید عشق رو بیاموزی تا بتونی توی زندگیت عشق بورزی

بودن تو توی زندگیم نعمته که اگه هر لحظه به خاطر اون از خدای خوبم تشکر کنم باز هم کمه امیدوارم تو هم به اندازه ای که من از داشتنت خوشحالم از اینکه من مادرت هستم خوشحال باشی

بهترینها رو برای تو که بهترینی آرزو میکنم

 I love you Scraps

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)