سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

کلی کار جدید

1391/5/28 19:50
نویسنده : سولماز
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم بعد از چند روز اومدم با کلی کار جدید که شما یاد گرفتی:

از سه شنبه 24 مرداد یعنی وقتی 4 ماه و 10 روزت شد زبونت و یه کوچولو در میاری و دهنت و پر تف میکنی صدا در میاری بووووو کلی هم این موضوع خوشحالت میکنه

چهارشنبه صبح هم خاله تکتم با فسقلیش آرتا از مشهد به خونه ما اومدن تو هم ساعت 7 صبح بیدار شدی که اصلا عادت نداری برای همین تا شب خیلی غر زدی ولی فکر کنم تحت تاثیر آرتا که 6 ماه از تو بزرگتره قرار گرفتی و میخوای راه بیفتی

البته راه که نه باسنتو هوا میکنی و پاهاتو فشار میدی که به جلو بری و امروز که شنبه است موفق شدی یه کم جلو بری فکر کنم قراره خیلی زود راه بیفتی

3 روز خاله تکتم با آرتای وروجک اینجا بودن و من از حالا دارم خودمو برای شیطنتای تو آماده میکنم

راستی وقتی روی زمین میرارمت دور خودت میچرخی و از دیروز موقعی که من با تلفن حرف میزنم میخوای گوشی رو از من بگیری

احتمالا فردا عید فطر و ما قراره با عمو سعید و خاله سمیرا و بابابزرگ بریم یه باغ تو زاغون امروز هم تولد 65 سالگی بابابزگت میخوام برم کادو تولد و یه کیک بگیرم که تولدشو تو باغ جشن بگیریم

تا بعد عاشقانه دوست دارم من و بابایی هر کار جدیدت برامون یه دنیاست

خواب

خواب

خواب

اینم از چند مدل خوابیدنت

تاب بازی

اینم وقتی اولین بار توی تابت گذاشتمت که بعدم خوابت برد

پسر گلم

پسر گلم

تولد

اینم تولد بابابزرگ گلت که شما هم هرچی ببینی میخوای بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:43
سلام وبلاگ قشنگی دارین میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه