سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

پسر من

1391/5/2 18:25
نویسنده : سولماز
331 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر قند عسل سلام

شما امروز112 روزه شدی و فقط 12 روزه دیگه مونده تا 4 ماهگی شما

از هفته گذشته دیگه میتونی کامل غلت بزنی و بعد از غلط زدن هم چون دیگه خودت نمیتونی برگردی غر میزنی

کاملا هم در خوردن دستات چه یه دو نه انگشت چه 4 تایی و چه مشتت تبحر پیدا کردی

دیگه توی خواب هم غلط میزنی و این باعث میشه راحتتر بخوابی و مدت زمان بیشتر

قربونت برم که حسابی هم خوش خندهای و دیگه کمکم با صدای بلند میخندی و در ضمن دعوامونم میکنی!!!!!!!!دست میخورم

الهی من .... که به شما شیر نمیدم بخوری

عمو حمید

سیر نشدی مامانی

توی خواب

توی خواب هم باز دستتو میخوری

غلت توی خواب

اینم اولین غلتت توی خواب

سام

اینم خوشتیپ ترین و خوش اخلاق ترین پسر دنیا

پدرو پسر

آماده برای ددر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سپیده
8 مرداد 91 22:18
سلام سولماز خانم. خانمی عکسهای سیسمونی گل پسرت رو تو وبلاگ بنام خودت بزارم تا مامانهای دیگه استفاده کنن؟ راستی کوچولوتو دوست داشتی تو مسابقه وبلاگم شرکت بده. منتظر جوابت هستم.


سلام عزیزم حتما چرا که نه خوشحال میشم در ضمن من شما رو لینک کردم شما هم این کارو بکنید ممنون