سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

دس دسی

1391/8/9 19:48
نویسنده : سولماز
423 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی فقط 5 روزه دیگه مونده که شمای وروجک وارد ماه هشتم زندگی قشنگت بشی و:

امروز پسرم یاد گرفت دس دسی کنه قربونت بشم وقتی هم دستای کوچولوتو به هم میزنی صدای ناز و قشنگی در میاره که مامانی میخواد غش کنه

عسلکم امروز صبح فقط یه بار بهت گفتم و یادت دادم و پسرکم از اونجایی که خیلی باهوشه زودم یاد گرفت مامانی عاشقانه منتظره که کارای جدیدتو ببینه نفسم

سامسام

راستی پسرک مامانی کم کم داره تمرین برای نشستنم میکنه ولی هنوز به تنهایی نمیتونی بشینی  فکر کنم تا یه هفته دیگه اینکارو هم یاد بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سپیده
13 آبان 91 19:54
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
درسا جعفرزاده
22 تیر 92 17:13
سلام عرض میکنم خدمت سولماز جون عمو نوید و سام کوچولوی خودم ...حالتان خوب است ..امیدوارم خوب خوب باشید... راستش ادرس وب سامی جون رو به صورت زیر پیدا کرد..نوشتم سام جعفرزاده و ادرس وب سامی اومد..عکس هایی که تو وب سامی جون گذاشتید محشر وخیلی بامزس ..راستی این ادرس وب جدیدمه که با دوتا از دوستام ساختمش..اگه وقت کردید به وبم سر بزنید واگه خوشتون اومد نظر هم بذارید.. خوب اول از طرف من سامی رو ببوسید ..بوسیدید؟اخ خیلی دوست داشتم خودم اونجا بودم تا یه ماچ ابدار از اون لپاش میکردم..ولی خوب اشکال نداره به جای من شما ببوسیدش..راستی سولماز جون سلام منو به همه برسونید .دلمان واسه ی همتون تنگ شده امیدوارم خیلی زود ببینمتون..فعلا خداحافظ