سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

مرواریدای پسرم

1391/8/6 17:42
نویسنده : سولماز
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی که بالاخره دندون نون خوردن درآورد................

آره عشق مامانی مرواریدای سفید خوشکلت بالاخره خودشونو نشون دادن تا شما دندون دار بشی خدا رو شکر مثل همیشه که نشون دادی خیلی صبوری ایندفه هم ما رو اذیت نکردی با وجود اینکه میدونم خودت اذیت شدی و صبح روز چهارشنبه 26 مهر وقتی که 6 ماه و 12 روز  داشتی اولین مرواریدت در اومد اونم روز دومی که تو مسافرت شمال بودیم عمع جونت داشت بهت آب میداد که گفت احساس کرده که لیوان صدا داده و وقتی مامانی انگشتشو روی لثت کشیدم دیدم که بله یه چیز تیز از لثت بیرون زده خدای من چقدر خوشحال شدم و همه هم خوشحال شدن

و اما دیروز یعنی 5 مهر 9 روز بعد از اولین دندونت خونه مامان جون بود که متوجه شدم دومین مرواریدت هم داره تو دهن خوشکلت خودنمایی میکنه عزیز مامان حسابی بزرگ شده و داره یکی یکی دندوناش در میاد عزیزم از خدا میخوام همیشه همه چیز رو راحت بدست بیاری

 سام

سام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باران قلنبه
22 آذر 91 18:30
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی