سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

وروجک

1391/5/15 1:38
نویسنده : سولماز
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به:

عشق من هستی من زندگی من عمر من وجود من همه کس من پسر من نفس من

مامانی عاشقته و هر روز که میگذره عاشق ترم میشه

5 شنبه عزیزجونت از مشهد اومده 2 روز خونه ما بود و دیشب رفته خونه عمو سعید سوغاتی هم به اسباب بازی و یه بلوز برای گل پسرم اورده شما هم که حسابی خودتو براش لوس کردی و تا باهات حرف زد از اون خنده های صدا دار جدیدت تحویلش دادی

ولی از صبح ساعت 9.5 که بیدار شدی تا 12 شب یه ربع بیشتر نخوابیدی برای همین شب موقع خواب خیلی بد قلقی کردی تا خوابت برد

الان هم بعد از یه گریه حسابی خوابیدی ولی در کل بچه خوبی هستی مخصوصا الان که حسابی صدات و بلند میکنی و صداهای جدید در میاری

خنده هاتم که دیگه داره به قهقهه تبدیل میشه حسابی مردی شدی واسه خودت هفته دیگه هم 4 ماهه میشی عشق من و واکسن و........

پست جدید

اینم یه ژست جدید آخه دیگه راحت برای خودت بر میگردی بعدم غر میزنی ولی تا برت میگردونم بازم غلت میزنی

دیگه همه سرگرمی و کارو زندگی من شدی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سپیده
9 مرداد 91 19:42
خانمی یه زحمتی. لطفا یه پیام تو وبلاگم بزارید تا یادم باشه عکس گل پسری رو تو وبلاگم بزارم. شما رو با افتخار لینک کردم. دوست داشتید گل پسری رو تو مسابقه وبلاگم شرکت بدید.
مامان آراد(خاطره)
10 مرداد 91 15:13
سلام..مرسی که پیشمون اومدین....
ماشالا پسر خیلی نازی دارین...
خدا براتون نگهش داره...



خواهش میکنم پسره شما هم خیلی ماهه ایشالا بیشتر با هم دوست بشیم