سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

آخر هفته

1391/7/9 13:07
نویسنده : سولماز
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

وروجک مامانی نفسم آخر هفته دوباره رفته بودیم باغ توی زایگان ما از چهارشنبه شب با مامان جون و باباجون و خانواده خاله فری رفتیم 5شنبه هم خاله صفیه با بابا نوید اومدن که شما هم حسابی شیطنت کردی و شب تا ساعت 1 نصفه شب بیدار بودی و بازی کردی جمعه ظهر هم مامان جون یه کباب حسابی درست کرد و ساعت 5 هم برگشتیم تهران

اونجا هم برای اولین بار مامان جون نون سنگک داد دستت که خیلی خوشت اومد و حسابی خیسش میکردی

یه کار جدید هم یاد گرفتی که یه ور میشی و دستت رو رو پات میزاری و بهمون نگاه میکنی

اینم عکسای جدیدت:

:سام خواب آلو

وقتی با بابا جون رفتی نون خریدی و شما تو کالسکت خوابت برده بود

سام

لباس سایز 3 برات گرفتیم که هنوز بزرگن و رفتیم 2 باره برات سایز 2 گرفتیم

سام

شیطنت از چشمات میباره

سام

سامسام

سام پشت میله ها

سام

وروجک زیر میز چی کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام و باباجون

سام با باباجون که عاشقشه

سام

خوش میگذره وروجک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام

سام به همراه مامان جون و بابا جون

سام

سام

خانواده سه نفره خوشبخت ما

سام

اینم حرکت جدید پسرم

سامسام

قربونت بشم با اون خنده های نمکیت عزیز دل مامان دلم میخواد همیشه بخندی عزیز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زینب (مامان امیر عباس)
9 مهر 91 13:12
سلام خدا برات نگهداره ... انشالله همیشه شاد باشین


سلام ممنون عزیزم ایشالا خدا هم یه فرشته ناز و برای شما زمینی کنه خوشحال میشم با هم دوست بشیم من لینکتون کردم
مهناز
9 مهر 91 13:24
چه نازه
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم خدا گلای شما رو هم براتون حفظ کنه با اجازه من لینکتون کردم