سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

آماده شدن برای غذا

1391/7/4 19:29
نویسنده : سولماز
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

الان تو توی خواب نازی مامان جون و بابا جونت 2 روز مهمون ما بودن و تو حسابی سرگرم بودی برای همین امروز عصر حسابی حوصلت سر رفته مامان جون تا چادر سر میکرد حسابی دست و پا میزدی و ذوق میکردی که بری بیرون وقتی هم میرفتی بیرون کلی حال میکردی

بابا جونم با کالسکت میبردت بیرون رفتین با هم نون خریدین وقتی برگشتین تو تو خواب ناز بودی الان هم مامان جونت زنگ زدن که دلمون تنگ شده پاشید بیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از دیروز هم دارم خودمو آماده میکنم برای 10 روزه دیگه که شما شروع به غذا خوردن میکنی که البته خیلی هم مشتاقی چون وقتی ما چیزی میخوریم با ولع به ما نگاه میکنی مثلا وقتی کسی چای میخوره با نگاهت بالا و پایین رفتن لیوان و حسابی تعقیب میکنی حسابی دل ادمو میسوزونی خدا کنه وقتی به غذا خوردن افتادی همینطور مشتاق غذا باشی

داشتم میگفتم دیروز برنج خیس کردم تا برات آسیاب کنم برای آرد برنج آخه باید 2 روز اول فرنی آرد برنج بخوری بعد هم حریره بادام شکلک های محدثه

واکسن 6 ماهگیت هم که نو راهه مامانی از حالا تو فکرشه

 کار جدید هم که وقتی میری بیرون لب پایینتو میخوری و با دهن خوشملت صدا در میاری قربون پسر مهربونم بشم که با اومدنش نور و برکت و شادی رو به زنگی من و باباش هدیه داده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)