سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

مامانی و گل پسرش

ورود به 8 ماهگی

1391/8/14 13:21
نویسنده : سولماز
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

یا به قول زن دایی هما شکلات آره تو واقعا شکلات شیرینی نفس مامانی و امروز 7 ماهگی رو پشت سر گذاشتی و وارد ماه 8 زندگی قشنگت شدی بعد از این 7 ماه دیگه صاحب 2 تا دندون خوشکل تیز شدی که هی مامانی رو موقع شیر خوردن گاز میگیری و غذا خوردن و با سوپ ساده و حریره بادام شروع کردی به اضافه میوه سیب موز و گلابی که گلابی رو از همه بیشتر دوست داری و ماست که خیلی با علاقه و اشتیاق میخوری

سام

اینم پسری در حال خوردن ماست

روز جمعه 12 آبان هم با اکیپ دوستامون (خاله بهاره اینا) به باغ زاگون رفتیم که حسابی هوا پاییزی و سرد شده بود شما هم 5 تا لباس تنتون کرده بودم که حسابی تپلی شده بودی و شما هم طبق معمول حسابی خوش اخلاق بودی و دل همه رو بردی برای همه سوال پیش اومده بود که تو گریه هم بلدی چون اصلا غریبگی نمیکنی و راحت بغل همه میری و این باعث شد که عمو مهرداد و خاله مهرناز تصمیم بگیرن شما رو به عنوان دامادشون انتخاب کنن (البته اونا هنوز بچه ندارنا)

سام

سام به همراه پدر زنش

سامسامسام

اینم سام تخته باز که همه رغیباشو شکست داده و حریف میطلبه

راستی پسری نماز خونم شده و وقتی مامان جون و باباجونش نماز میخونن فکر میکنه دارن باهاش بازی میکنن:

سام

قربون اون چشای مهربونت بشم من

و بالاخره سام شوتبالیست:

سام

آره قلقلی مامان رو پای بابابزرگ نشسته بودی و با مامان جون شوت بازی میکردی و کلی هم میخندیدی

راستی حاجی صاحب خونمون هم از مکه اومدن و دیروز یعنی 13 آبان هم ولیمشون دعوت بودیم که شما هم تیپ مردونه زدین که دل همه رو بردین:

سام

پسری در خواب ناز قبل از مهمونی

سام

پسری در حال رفتن به مهمونی

و بالاخره یه کارای جدیدی داری میکنی و اونم اینکه دیگه میخوای بلند شی دستاتو به هر چی میگیری و خودتو بالا میکشی مخصوصا وقتی مامانی یا بابایی نشستن

فدی گل پسرم بشم که با بزرگ شدنش و مهربونیاش زندگی ما رو قشنگتر و قشنگتر میکنه و من از خدا ممنونم که این لیاقت رو نصیب من کرد که توی مهربون تو آغوش من بزرگ شی تولد 8 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مونا
16 آبان 91 11:45
سلام نینی سامی...کلی دلم برات تنگ شده.تازه تلفن کردم به هدی و از کارای بامزه ات براش تعریف کردم و دلش رو بردم!
بیا به دیدن مون.زود.


سلام خاله جون مرسي كه به من سر زدي منم دلم براتون تنگ شده زودي بياين