سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

17 ماهگی

1392/5/15 16:08
نویسنده : سولماز
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من:

پسر گل مامان وارد هفدهمین ماه از زندگی قشنگش شده 17 ماهه که زندگی دو نفره ما رنگ و بوی دیگه ای به خودش گرفته وهر روز هم که میگذره قشنگتر و قشنگتر میشه

سام

و اینم ما سه نفر

پسرم تو 16 ماهگی بعد از 5 ماه از در اومدن دندون هشتمش دو تا دندون دراورده شنبه 13 مرداد دندون نیش پایینت دراومد و امروزم دیدم دندون کرسی بالات هم دراومده ولی دیروز نه تقریبا دو هفته پیش دراومده ولی من ندیده بودم و از اونجایی هم که اصلا موقع دراومدن دندونات اذیت نمیکنی متوجه نشده بودم

ولی هنوز از حرف زدن خبری نیست ولی فقط موقع گریه مامان میگی شایدم من اینجوری فکر میکنم

راستی چهارشنبه 10 مرداد برای چکاپ رفتیم پیش دکتر امینیان که:

دور سر: 51cm

قد:81cm

وزن:10300kg

و همونطور که انتظار داشتم وزنت اومده بود زیر نمودار متوسط که دکتر شربت اشتها داد و شروع کردیم تا ببینیم شما کی تصمیم به خوردن میگیری

و ترم اول کلاسای کارگاه مادر و کودک هم چهارشنبه 10 هم تموم شد و روز آخر و جشن گرفتیم

تو این مدت خیلی تغییر کردی اول کلاس از سرسره بالا نمیرفتی ولی الان میتونی و همینطور همکاریت بیشتر شده دوستای خوبی هم پیدا کردی:روشا آندیا و آیدین و محمد طاها

سامسامسامسامسامسامسام

اینم بازی مورد علاقه سام که همیشه آخر کلاس انجام میدیم و بچه ها رو هوا پرت میکنیم

سامسام

اینم پسر من که دیگه برای خودش مردی شده و مامان عاشقششششششششه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرهاد
16 مرداد 92 8:16
سولماز خانوم ایشالا خدا براتون حفظش کنه و همیشه شاد و خندان باشید.