سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

يك ماه بزرگتر

1392/6/10 13:12
نویسنده : سولماز
223 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم عشقم همه زندگي من سلام:

پسر گلم داره بزرگ و بزرگتر ميشه و هر روز هم شيرين و شيرينتر دلم ميخواد بخورمت هر وقا يه كار تازه ميكني

براي اولين بار هم مامان و صدا كردي داشتم از ذوق غش ميكردم وقتي ماما ماما ميگفتي آخه وروجك فكر قلب مامان رو هم بكن نفسم

توي اين ماه هم همزمان 6 تا دندون در آوردي ولي قربونت بشم اينقدر هم صبوري كه اصلا اذيت نكردي و من وقتي دندونات دراومدن فهميدم

و همچنان هم مثل سابق بد غذا و در اين مورد خسابي من و حرص ميدي

ترم دوم كلاسهاي كارگاه مادر و كودك هم شروع شده و من حسابي تفاوت تو رو با ترم اول ديدم خيلي تو كلاس همكاريت بيشتر شده و كارا رو قشنگ انجام ميدي و منم ذوق ميكنم كه از همه جلوتر و زرنگتري

الان خونه خاله سميرا هستيم شما هم طبق معمول توي حمام مشغول آب بازي منم از فرصت استفاده ميكنم

راستي الان عزيز جونت از مشهد اومدن پيشمون ما هم آحر هفته داريم ميريم براي يك هفته مشهد پيش فاميلاي بابايي

آخه بابا بزرگت حسابي دلش برات تنگ شده ما هم گفتيم چشم ميايم

عكساي اين ماه هم تو كامپيوتر خودمونه كه رفتيم خونه برات ميزارم پس تا بعد ......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)