سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

5.5 ماهگی

1391/6/31 14:08
نویسنده : سولماز
466 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من نفس من پسر گلم سرما خورده الهی مامان قربونت بشه قرار نیست که هر چی من خوردم تو هم بخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هفته پیش(24/6) که رفته بودیم پارک جماران از طرف محل کار بابایی برای ناهار و تفریح اونجا بودیم با خاله ملیحه و رومینا خوش گذشت ولی فرداش که از خواب بیدار شدم احساس کردم سرما خوردم و از یکشنبه حسابی افتادم برای همین چند روز رفتیم خونه مامان جون که هم مواظب من باشن هم با شما بازی کنن ولی الان تازه شما هم سرما خوردی آبریزش بینی داری و یه کم هم بیحالی فدات بشم من

خلاصه کل هفته رو خونه مامان جون بودیم و به شما حسابی خوش گذشت بیرون میرفتی و تا مامان جون چادرشو سر میکرد کلی ذوق میکنی چون میفهمی میخوای بیرون بری قربون پسر باهوشم بشم من

تازه دیشب هم رفته بودیم تولد کرج که اونجا 3 تا دخمل خانم خوشکل بودن که همشون عاشقت شدن (از حالا داری دلبری رو یاد میگیریا شیطون من)

امروز هم که جمعست رفتیم فروشگاه جدید هایپر می که تو اکباتان باز شده و شما چرخ خرید و هل میدادی هر کس هم میدید کلی ذوقتو میکرد با دیدن اونهمه چیزای رنگی حال کرده بودی

اینم چند تا عکس از این چند روز:

سام

سام

سام

سام

جمعه 24 شهریور پارک جماران

سام

یه پسر خوشمل تمیز بعد از حمام

سام

سام

مبینا سام و رومینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

احمد
5 مهر 91 16:18
پسرتون خیلی زشته.


ممنون از لطفتون چشماتون زشت میبینه