سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

پسری به حمام میرود

1391/7/24 15:06
نویسنده : سولماز
925 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم همه زندگی من سلام

مامانی اومده با کلی حرف برای گل پسرش:

مامان جونت از مشهد تشریف آوردن با یه هواپیمای خوشکل به عنوان سوغاتی پسرم

رفتیم حمام ولی یه کم متفاوت با همیشه چون ایندفه شما توی وانتون نشستین و کلی آب بازی کردی و خوشحالی کردی قربون پسرکم بشم تا الان رو پای خودم میزاشتم و میشستمت ولی پسرم به قدر کافی بزرگ شده و دیگه میتونه تو وانش بشینه:

 

حمامحمامحمام

وقتی هم که میخوابید نمیشه تو تخت خودت گذاشتت چون اینقدر وول میخوری گیر میکنی یه گوشه و زود بیدار میشی در نتیجه رو تخت مامان بابا میخوابی و اینطوری دورت رو سنگر میچینم:

خواب

راستی فردا هم طبق روال هر ساله با خانواده پدریتون داریم میریم شمال عمو مجیدتون هر سال ویلا میگیره و همه خانواده رو دور هم جمع میکنه و خیلی خوش میگذره شما پارسال هم بودید منتها تو شکم مامانی ولی امسال خودتون با پای خودتون تشریف میارید و قراره که حسابی به نفس مامانی خوش بگذره اینم سام مامان تو چمدون:

مسافرتمسافرت

و بالاخره عشق من در حال سرک کشیدن به همه جای خونه:

فضولی

آخه من نمیدونم شما اونجا چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آسمونی ها
24 مهر 91 17:02
چقدر رو تختی تون خوشگله.
میشه بگید از کجا و چند خریدید؟


مارکTAC ترکیه است از استانبول خریدم البته پارسال 85 هزار تومان اگه اشتباه نکنم تو میلاد نور هم دیدم البته چشماتونم قشنگ میبینه
ناشناس
17 بهمن 92 14:35
سلام به حریم خصوصی نوزادان، کودکان و خردسالان خود فارغ از جنسیت احترام بگذارید. تحقیقات نشون داده پسر بچه های ایرانی به دلیل فرهنگ و نگرش غلط که عریان بودن را برای پسر بچه ها عیب نمی دونند، آسیبهای روانی شدیدی در نوجوانی و حتی بزرگسالی می بینند. لطفا هم خودتون این رو در نظر بگیرید و هم به مامانهای دیگه ای که به لخت بودن و کلا رعایت حریم خصوصی پسرشون بخصوص در برابر زنها و دختران فامیل اهمیت نمی دهند گوشزد کنید. اگر پسر بچه تون رو واقعا دوست دارید به حریم خصوصیش احترام بگذارید. موفق باشید