سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

رفتیم تو تلوزیون

1391/10/30 14:07
نویسنده : سولماز
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

همونطور که بهت گفته بودم ما رفتیم مهمونی خونه خانم مزدرانی برای برنامه دستپخت مامان که بالاخره برنامه ما رو روز پنجشنبه 28 دی ساعت 1 از برنامه خانواده نشون دادن و پسرم معروف شد هورا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

خیلی از دوستای قدیمی مامان که حتی من شمارشونو نداشتم کلی پیغام خوب برایم فرستاده بودن که ما رو دیدن اتفاق جالبی بود تو فیس بوک هم کلی کامنت خوب گرفتیم

راستی سه شنبه 3 بهمن با بابایی داریم میریم کیش خوش بگذرونیم تا پسری تو سال اول زندگیش هم دریای شمال و دیده باشه هم جنوب از اون ور هم من و شما میریم شیراز برای عروسیه دانیال فکر کنم یه یک ماهی ازمون خبری نباشه ولی بر میگردیم با کلی حرف تازه

دلم حسابی هوس یه مسافرت کرده بود این اولین مسافرت سه نفره ما میشه اولین مسافرت مامان و بابا و گل پسر میدونم که کلی خوش میگذره

مامانی عاشقته و دوست داره زیباترین لحظات رو تو زندگی پسرش نقاشی کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)