سامسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

مامانی و گل پسرش

تولد مامان جون

1391/11/4 14:03
نویسنده : سولماز
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل

یکشنبه 1 بهمن تولد بهترین مادر دنیا و البته امسال بهترین مادربزرگ دنیا بود

آره عسلم مامان حون که تو رو اندازه ی همه دنیا دوست داره توی اول بهمن به دنیا اومده از خدا ممنونم که من و لایق داشتن همچین مادری دونسته و امیدوارم عمری طولانی و پر از شادی داشته باشه و نوه های بیشتری تو تولادی دیگش بغلش باشن مامان گلم به اندازه همه ی خوبیهات و مهربونیات دوست دارم

سام

سامی فضول به همراه بهترین پدربزرگ و مادر بزرگ دنیا

البته ما هنوز کادو نگرفتیم و قراره از کیش کادوی مامان جونو بگیریم یادت نره ها

راستی پسرم برای اولین بار خونه مامان جون حلیم خوردی اونم چه حلیمی مامان جون پز و خیلی هم خوشت اومد

سام

دوست داشتی خامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیزی هم به تولد یکسالگی خودتون نمونده ها

سام

میبینین چه پسری دارم داره کمد رختخوابا رو مرتب میکنه دورت بگردم

راستی برنامه هامون یه کم تغییر کرد من و شما فردا میریم شیراز برای عروسی بعد 15 هم از شیراز میریم کیش به بابا جون ملحق میشیم تا 18هم هورا ا ا ا ا ا ا

وروجک شیطون بلا دیشب تا 1 شب بیدار بودی و از سرو کول مامان بالا میرفتی یه قلپ شیر میخوردی وگازم میگرفتی و با دهنت رو شکم مامانی صدا در میوردی موقعی هم که مشغول جمع کردن چمدون بودم همه چی رو بهم میریختی

سامسام

میخای شما رو با چمدون ببرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 14:32
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
هدا مامان رها
17 اردیبهشت 92 10:24
سلام ماشالا چه پسر نازی دارین.خدا براتون نگه داره به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم